Δευτέρα 9 Νοεμβρίου 2020

Θα σας συμβουλέψουμε εμείς

 

Αγαπητό Κοσμοπόλιταν. Είμαι μια νέα, απελευθερωμένη, δυναμική και ανεξάρτητη γυναίκα. Έμεινα από επιλογή μου έγκυος από τον σύντροφο μου μιας και εγώ και μόνο εγώ αποκλειστικά αποφασίζω τι θα κάνω με το σώμα μου και κανένας άλλος πχ ο σύντροφος μου. Τώρα όμως θέλω να τον χωρίσω. Πως γίνεται να τον κάνω να μου πληρώνει κι εμένα διατροφή πέρα από αυτή που θα δίνει για το μωρό; Ενημερωτικά παίρνει 750 ευρώ τον μήνα, εγώ και το μωρό θα απαιτούμε γύρω στα 600 για να ζήσουμε, ε αυτός ας μείνει στον δρόμο άστεγος από αυτούς που τους δείχνουμε και λέμε ότι έκαναν λάθος επιλογές. Γίνεται;
Αγαπητή Μαριλιανανέλα φυσικά και γίνεται. Αρκεί να τον πείσετε πρώτα να αναγνωρίσει το παιδί, να τον χωρίσετε και μετά να τον πάτε στα δικαστήρια. Θα αναγκαστείτε φυσικά να βλέπει κι αυτός το παιδί του μια φορά την εβδομάδα για τρία λεπτά αλλά εάν θέλετε να το αποφύγετε ακόμα κι αυτό και να μην δει ποτέ ξανά το παιδί του,το οποίο εσείς αποφασίσατε να γεννήσετε και μετά να απαιτήσετε χρήματα για αυτό, υπάρχουν τρόποι για να το κάνετε και θα σας συμβουλέψουμε εμεις για το πως! Τατά! 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου